עם טריילר חדש באורך 6:30 דקות, MindsEye מעלה הילוך לקראת השקת אחד המשחקים המדוברים של יוני.
אולפן Build a Rocket Boy, בראשותו של לייזלי בנזיס (הפיק לשעבר את סדרת GTA), חושף כעת את כל מה שמצפה לשחקנים ב־MindsEye – מהקמפיין ועד עורך השלבים, כולל מפת דרכים מלאה לאחר ההשקה.
🎮 סיפור סינמטי, גיימפליי קצבי
הטריילר החדש מציג:
- קטעים מהקמפיין העלילתי שמוגדר כסיפור אישי־אינטימי עם נגיעות עתידניות
- אקשן שמזכיר את ימי הזוהר של GTA ו־Watch Dogs
- סצנות נהיגה, קרב יריות, פריצות דיגיטליות ועוד
המשחק יושק עם קמפיין לשחקן יחיד, כולל מספר תרחישים נוספים – כמו משימות צד וניסויים קצרים.
https://www.youtube.com/watch?v=4s3jVJaFrbM&ab\_channel=MindsEye
🛠️ עורך השלבים של MindsEye – "תיצור מה שתרצה"
גרסת המחשב של MindsEye תכלול Game Creation System עוצמתי:
- כל הנכסים (Assets) מהמשחק זמינים
- אפשרות לבנות שלבים, קמפיינים, או אפילו משחקים חדשים
- המנוע תומך בשיתוף קהילה, רימיקסים, ושליטה מלאה במכניקות
המטרה, לפי הסטודיו: "לדמוקרטיז את פיתוח המשחקים ולתת כוח ליוצרים מכל העולם"

🗺️ מפת דרכים לשנה הקרובה
עם ההשקה ב־10 ביוני, MindsEye תציע:
- קמפיין עלילתי + תכני ליבה
- עדכונים חינמיים בקיץ, בסתיו ובחורף: משימות, שיפורים וחבילות קוסמטיקה
- Premium Pass בתשלום – יוסיף "משימות על" ותוכן בלעדי
🧨 פרויקט שאפתני – עם עבר כבד מאחור
לייזלי בנזיס, שהיה המפיק המוביל של GTA III עד V, עומד בראש הפרויקט. לדבריו:
> "אנחנו עובדים כמעט עשור על MindsEye.
> רצינו ליצור סיפור סוחף – וגם מערכת שמאפשרת לכל שחקן לבנות עולמות משלו."
☁️ עננה מעל Build a Rocket Boy?
למרות ההייפ, הדיווחים האחרונים אינם מחמיאים:
- ביקורות מוקדמות למשחק לא התרשמו במיוחד
- ביקורות של עובדים (Glassdoor) טוענות ל־ניהול רעיל, תנאים גרועים, והנהלה לא קשובה
- חלק מהביקורות אף מזהירות: _"הימנעו מלעבוד שם בכל מחיר"_
עם זאת, כפי שקרה בעבר בתעשייה – גם אולפן עם תנאים בעייתיים יכול להוציא משחק מדהים.
🔜 ההשקה ב־10 ביוני – והעיניים נשואות
MindsEye עשוי להיות הפתעת השנה – או אכזבה מהדהדת.
כרגע? הכול פתוח. אבל המנוע, הכלים, והשם של בנזיס מבטיחים משהו מסקרן.