MindsEye חושף הכל רגע לפני ההשקה

MindsEye חושף הכל רגע לפני ההשקה

2 min read

עם טריילר חדש באורך 6:30 דקות, MindsEye מעלה הילוך לקראת השקת אחד המשחקים המדוברים של יוני.

אולפן Build a Rocket Boy, בראשותו של לייזלי בנזיס (הפיק לשעבר את סדרת GTA), חושף כעת את כל מה שמצפה לשחקנים ב־MindsEye – מהקמפיין ועד עורך השלבים, כולל מפת דרכים מלאה לאחר ההשקה.

🎮 סיפור סינמטי, גיימפליי קצבי

הטריילר החדש מציג:

- קטעים מהקמפיין העלילתי שמוגדר כסיפור אישי־אינטימי עם נגיעות עתידניות

- אקשן שמזכיר את ימי הזוהר של GTA ו־Watch Dogs

- סצנות נהיגה, קרב יריות, פריצות דיגיטליות ועוד

המשחק יושק עם קמפיין לשחקן יחיד, כולל מספר תרחישים נוספים – כמו משימות צד וניסויים קצרים.

https://www.youtube.com/watch?v=4s3jVJaFrbM&ab\_channel=MindsEye

🛠️ עורך השלבים של MindsEye – "תיצור מה שתרצה"

גרסת המחשב של MindsEye תכלול Game Creation System עוצמתי:

- כל הנכסים (Assets) מהמשחק זמינים

- אפשרות לבנות שלבים, קמפיינים, או אפילו משחקים חדשים

- המנוע תומך בשיתוף קהילה, רימיקסים, ושליטה מלאה במכניקות

המטרה, לפי הסטודיו: "לדמוקרטיז את פיתוח המשחקים ולתת כוח ליוצרים מכל העולם"

Image de l'article

🗺️ מפת דרכים לשנה הקרובה

עם ההשקה ב־10 ביוני, MindsEye תציע:

- קמפיין עלילתי + תכני ליבה

- עדכונים חינמיים בקיץ, בסתיו ובחורף: משימות, שיפורים וחבילות קוסמטיקה

- Premium Pass בתשלום – יוסיף "משימות על" ותוכן בלעדי

🧨 פרויקט שאפתני – עם עבר כבד מאחור

לייזלי בנזיס, שהיה המפיק המוביל של GTA III עד V, עומד בראש הפרויקט. לדבריו:

> "אנחנו עובדים כמעט עשור על MindsEye.

> רצינו ליצור סיפור סוחף – וגם מערכת שמאפשרת לכל שחקן לבנות עולמות משלו."

☁️ עננה מעל Build a Rocket Boy?

למרות ההייפ, הדיווחים האחרונים אינם מחמיאים:

- ביקורות מוקדמות למשחק לא התרשמו במיוחד

- ביקורות של עובדים (Glassdoor) טוענות ל־ניהול רעיל, תנאים גרועים, והנהלה לא קשובה

- חלק מהביקורות אף מזהירות: _"הימנעו מלעבוד שם בכל מחיר"_

עם זאת, כפי שקרה בעבר בתעשייה – גם אולפן עם תנאים בעייתיים יכול להוציא משחק מדהים.

🔜 ההשקה ב־10 ביוני – והעיניים נשואות

MindsEye עשוי להיות הפתעת השנה – או אכזבה מהדהדת.

כרגע? הכול פתוח. אבל המנוע, הכלים, והשם של בנזיס מבטיחים משהו מסקרן.